Tuesday, January 1, 2008

מכירת תמונות באירופה

"היי קוראים לי זיו שרון, אני בן 36 וכן בגילי המופלג לא חשבתי שיש לי מה לחפש בחו"ל אך אז יצאנו לחופשה של חודשיים ולא כ"כ מצאתי את עצמי, התרוצצתי בין עבודות לעבודות,ואז פנתה אליי חברה טובה מהעבודה ואמרה שבתה חזרה עכשיו מעבודה באנגליה עם המון כסף וששווה יהיה לי לדבר איתה, פניתי אליה והתגובות שלה על העבודה, הכסף ובפרט החברה היו נלהבות מאוד, אך באותה מידה חשבתי לעצמי היא בחורה בת 23 הגיל שלנו שונה וברור שהציפיות והדרישות שלי יהיו שונות לגמרי ואז החלטתי לדבר ולבדוק עם עוד כמה חברות אח"כ ביקשתי מהבת של העמיתה שלי לעבודה את הטלפון של אחד הנציגים של החברה בארץ ואחרי שיחה קצרה קבענו להפגש, ואכן נפגשתי עם בחור רציני ולבבי מאוד,אך בכל אופן ביקשתי ממנו לדבר עם אחד המנהלים של החברה,ו-24 שעות לאחר מכן חזרה אליי בחורה שנשמעה לי מאוד עיניינית והכי חשובאמינה והציגה את עצמה כמנהלת החברה ואז הבנתי שזאת באמת החברה שאני הולך לעביר שם את החודש הקרוב אחרי חודש וחצי של עבודה עם אנשים מדהימים אחד אחד והרבה הרבה כסף בכיס החלטתי שאני נשאר עוד חודש ואז ביקשתי מהעבודה שלי עוד חודש חופשה( כן בגילי המופלג יש לי מצבור של ימי חופשה וזה היה הזמן לנצל אותם) בכל אופן אני כ"כ שמח שהחלטתי לגשר על עובדת הגיל והגעתי לחברת muse, חברה מדהימה, שבאמת מאמינה ביד לוחצת יד ושיעשו הכל, על מנת שהחבר'ה שמגיעים אליהם יעשו מקסימום כסף לתקופה שהם מגיעים אז אני חוזר לשם בחופשה הבאה שלי, מקווה לפגוש
אותכם
באדיבות אתר
musegallery

No comments: